Maad

Gick hem tidigare, grinade av ilska som vanligt. Uurk hate it. Jag har många ggr skrivit att Max är söt men de senaste månaderna har han bara vart allmänt otrevlig. Idag var en av hans sämre dagar. Love var som vanligt EXTREMT gullig mot mig och tog min sko. Så jag lackade ringde pappa och frågade om jag fick gå hem. Men nu ska jag hitta på något, baj.

Update: Ännu bättre, verkar som om jag har tappat min plånbok. Antingen ligger den nånstans i huset eller så har någon snott den i klassrummet. 500 kr åt fucking helvette. Gaah var arg jag är

Kommentarer
Postat av: Julia

hej, hej
hur fixar man låt till bloggen?

2007-06-08 @ 20:26:59
Postat av: Elsa

Ehrm, man har en kod som man lägger in i en av kodmojjerna ^o)

2007-06-09 @ 15:22:13
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0