Lista som jag snott :)

Bwahaha, snodde en lista ifrån en annan Elsa:

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Hahaha japps
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Frukt? Äh jag vet inte
Vad åt du senast?
Middag; kalkongryta med ris
Har du fått någon komplimang idag?
Japp, en hel del faktist :S
Har du varit med i en rättegång?
Noops för jag är duktig, men vart på studiebesök med skolan :P?
Är du polare med grannarna?
Jag var bästa kompis med några av dem när jag var mindre men polare vet jag inte?
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska? (Och sen engelska, franska, spanska och lite tyska) 
Vilka länder har du bott i?
Sverige -.-
Senaste piercingen?
Hål i öronen ;)?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
*tänktänk* Det var nog till balen hahaha
Gay?
Jag? Nej tyvärr inte
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Noops, jag är en duktig flicka
Har du något husdjur?
Lillasyster?
Har du täckt någons hus med toapapper?
Nepp men skolans toagolv?
Har du varit på stranden? 
Ööööhh, jaa?!
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Anso men sen hade jag några när jag var mindre som jag inte kommer ihåg
Hur bra är din syn?
Normal?
Har du varit på ett party
Nääääe aaaaaaaldrig *not*
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nepp, möjligtvis bebishajar:P
Har du varit utomlands?
Öh, ja??
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har aldrig varit på nåt :(
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? 
Hmm, förmodligen?
Var är dina syskon just nu?
Min lillasyster är på Högböte på sjösportslägret :P
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Öööööh, kommer inte ihåg nån ^o)
Vem ringde dig senast?
Izabelle
Vilken tid gick du upp imorse? 
Runt 10
Vad ska du göra i helgen? 
Fira midsommar på Högböte *tradition*
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? 
"Hej sötnosen. Vad görs? Puz"
När var du riktigt sjuk senast? 
Någon månad sen kanske?
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Hmmm, jag träffade Izabelle i fredags gills det?
Vad finns i din bakficka?
Har rosa mjukisar utan fickor på mig :)
Har du färglinser?
Noops, mina ögon är blå and I like it :P
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Hade nog precis somnat?
Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar??
Vad ska du göra efter det här?
Jag ska typ kolla lite på tv och mäta lite :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjoooorotiiiiiiis

2007-06-20 @ 17:02:11
Postat av: Elsa

Jaa? Nåt problem med det :)?
Anmärkning så är jag inte bara fjortis utan jag är även pluggis OCH tönt också. Mångsidig u know

2007-06-25 @ 18:26:39
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Gustaf!

MODIGT H4XX0R AKTA hon HaEr kniV å strÄpon

2007-06-29 @ 01:29:39
Postat av: Amirtine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-23 @ 10:44:03
URL: http://amirtine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0