Hej jag har ett liv?

Phew, har tid att ta det lite lugnt nu :). Igår var helstressig.. Lunchen hanns inte med för jag hade glömt mobilen hemma så jag och Adam gick och hämtade den dvs; äpple till lunch. 

Efter skolan åkte jag direkt in till stan med Izabelle och Nathalie. Sprang runt som jag vet inte vad tills de skulle hem. Jag gick runt ytterligare ett par timmar och när affärerna började stänga tog jag tunnelbanan till Kista galleria ist. Gick runt där till 8 då jag slog mig ned för att käka. Pastasallad med kyckling :D

Tog sedan bussen från Kista till Vällingby och sen tunnelbanan hem. Var väl hemma lite efter nio kanske? Trött, och ändå hittade jag inte några balskor eller någon väska. Har dock flera kandidater. Hittade ett par perfekta skor, dock har jag cp-fötter med för hög vrist så jag kunde inte ha dem :@. Tack till Adam som kollade upp busstider osv åt mig :D!

Insåg att mina fötter var typ strl 37-38 i längd men har så höga fötter att jag inte kunde ha annat än 39 som var 2 com för stora, hur cp är inte det på en skala? BAAAJS, let us kapa mina fötter?

Har långlunch nu för att Daniel släppte oss. Sedan sa han något om att han hade höjt båda mina betyg. Vet väl inte riktigt om jag tror honom, wait and see. Sen har vi iaf ungdomsmottagningen på besök klockan 11 så jag ska sticka ned om en liten stund igen.

Efter skolan ska jag till Sundbyberg och köpa lite grejs och sen ska mamma hämta upp mig så åker vi till solna centrum och hittar jag inget där så åker jag nog vidare.. Gah I 'm going NUTS! Väska har jag hittat tre kandidater till; en vit kuvert från vila och en vanlig liten handväska fån Mango som jag i sånna fall skulle kunna använda igen samt en vitglittrig från Wedins.

Kommentarer
Postat av: Samuelkaia

Your website is extremely interesting

2009-05-13 @ 13:52:05
URL: http://samuelkaia.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0