Elsa är engagerad och planerad

Nästan klar inför  båten :):):) Wish me good luck!
[X] Fixa in ny musik i mp3:n samt gömma de låtar som de andra inte får höra i en enskild mapp
[X] ta på mig ringarna som ligger i ett glad i badrummet
[X] Packa ihop de smycken som jag vill ha med mig
[ ] Packa ned nalle (tss ofta jag packar ned honom, tar honom i handen)
[X] Packa ned nagellacken som står på glasbordet
[X] Fixa tidningar? (dvs typ gå ned till kiosken)(Mamma hade fixat det snäll som hon är :):))
[X] Packa ned hårborsten som ligger i sängen under min huvudkudde
[?] Låsa cykeln
[ ] Hitta mp3n som jag slarvade bort efter att jag laddat över musik
[ ] fixa och ladda batterier
[ ] Andas;)

Typiskt nu kom pappa vilket betyder att vi åker strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0