Dagarna

Hmm, igår spenderades med Izabellw, vi bakade, plockade smultron och till middagen så åkte vi in till Kista för middag. Pastasallad från Sandys till mig och kinesmat till den lilla. Köpte matchande velour-hoods gjorde vi också. Så köpte jag ett par strumpor och trosor också :) (Sen cyklade jag till båten också ju)

Sen var vi hos Gustaf ett tag (där jag faktist inte varit innen ;O) med honom, Adam och Mattias. Adam blödde näsblod vilket var lite creepy. Tänkte hjälpa till men sen var det liksom blod så jag (enligt Izabellwska termer;) bangade.

Idag städade jag badrumsskåpet och sen iväg mot Solna centrum. Tre par trosor, halsband, blingstenar för naglar och handcreme bidde det :)). Hittade ett par ljusa jeans från Fornarina för bara 300 kr som jag ska iväg och inhandla imorgon:)), och sen glömde jag Panduro så dit ska jag också imorgon..


Min söta blingade nagel


I miss u Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0