Alla som orkar läsa allt får en kram!

Var ett par dagar sen jag skrev sist, har inte haft varken ork, lust eller tid. Balen var den 13. Innan så hade vi utflyktsmoj med klassen så vi gick ned till Ängbybadet och spelade brännboll. Slutade tidigt så jag satt kvar och väntade på mamma, lillasyster, lillasysters bästis Ia och Ias mamma. Vi käkade goda sallader på Daobeach men sen var jag och mamma tvugna att åka hem.

Duschade och sen iväg till frissan där jag satt ett tag, hon lockade håret och satte upp lite av det men större delen var ändå utsläppt och så satte hon i min lilla tiara också. Hem igen och började måla naglarna och sminka mig. Blev klar precis i tid, hoppade lösögonfransarna, det såg inte bra ut på mig.

När jag var helt klar kom mammas och pappas kompis Lisbeth och hämtade mig i deras cab så vi åkte ned mot skolan. Klev av och stod och pratade med lite olika folk, log åt alla som fotograferade osv. Gick väl in efter en kvart sisådär. Väl inne minglade (Gaah fult ord, I'm the geek of the week!) vi runt lite, sen fick vi gå till bords.

Käkade, dansade och sen efter en stund drog alla, and so did we. Jag och Emelie gick hem till mig och bytte kläder och sen drog vi ned mot badet och scoutstugorna. satt där tills ett kanske? och sen hämtade Emelies farsa oss för det regnade och var kallt :/

Dagen efter var det nån lektion vid 11 som jag faktist gick på, sen åkte jag, Philip och lillPatrik till Brommaplan och handlade plastbestick, glas och tallrikar samt jordgubbar tills avslutningen. Hem igen och sov en timma, upp och duscha sen, iväg till Blackeberg, köpa rosor, springa hem, byta klänning och sminka mig och sen ned till skolan.

Avslutningen var som jag hade trott den skulle bli. Jag grät först av alla (hade dock vattenfast mascara så slapp ränderna på kinderna)Men sen bölade alla tjejerna tror jag, kramkalas inne i klassrummet och lite blandade känslor när jag insåg att jag inte längre gick i samma klass som Izabelle, Linn, Elli och Sofie. Vi har ju gått i samma klass i 10 år och Linn och Sofie har jag känt ännu längre. Gah det är lite läskigt faktist, jag går inte längre i Södra:S

På kvällen var vi ute men det var kallt så vi stack hem till mig och kollade på film. När vi kollat klart insåg vi att tunnelbanorna slutat gå. Men det löste sig; Philip och Camilla fick skjuts at Philips mamma, Nathlies pappa hämtade henne, Jossan fick ligga över och David fick låna min cykel och cykla hem (och lilla Izabelle fick gå).

Jag vaknade vid 9 dagen därpå men sympatisov till tio för Jossans skull ;). Vi käkade frukost och sen åkte vi mot Brommaplan, eller jag skulle av där och hon skulle hem.  In på Ica och köpa ingredienser till min Flädersaft och sen mötte upp han David vid Brommaplan och fick tag i min cykel. Gick hem till farmor och låste cykeln där sen drog jag och farmor iväg och spelade minigolf vid Brostugan.

Käkade god macka där med henne också sen åkte vi hem hit för att plocka fläderblommor. Tillbaka till farmor och hämta ingredienserna och påvägen hämta en matta på kemtvätten. Sen cyklade jag hem och vi fortsatte med vårt "saftbak"(?)

Käkade jordgubbar oh fikade med henne, sen åkte hon och jag slappade heeeela kvällen, SÅ SKÖNT! Alla som orkade läsa allt får en kram!

Kommentarer
Postat av: N

Nja, kan erkänna att jag inte orkade läsa allt :)

2007-06-16 @ 11:21:03
URL: http://nnats.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha, jag skulle aldrig orka läsa allt shit som jag skriver ;) Modigt att erkänna iaf :P;)

2007-06-16 @ 12:13:57
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Elsa

Uj... Ja jag grät också floder på avslutningen, jag var en av de värsta tror jag :P

2007-06-16 @ 12:33:36
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Bwaha, jag grät nog mest och bäst av alla tror jag. Tjuvstartade redan dagen före med att grina och har grinat lite idag också. I'm bölfia!:P

2007-06-16 @ 16:08:15
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0