Vi gör inget i skolan del 2

Hahaha, håller på att göra engelskaläxan. Smidig som jag är så började jag inte med den förrän typ en timma sedan. Så jag har alltså vart riktigt effektiv idag. Haha sen har jag ju suttit på msn samtidigt men vi kan bortse ifrån det! Det var iaf en jätterolig text och jag satt och skrattade för mig själv när jag läste en del delar. Helt klockren var den.  Night bed fell heter den av James Thurber. LÄS!

Idag har vart en riktigt oeffektiv dag. Först hade vi uppsatsskrivning (igen) så där satt vi i 2,5 h. Det var helt okey, vår klass är väldigt charmig under sådana "tysta" perioder. Max tröttnade fort och gömde sig föör Daniel och hoppade på Göran m.m. Stackars lärare. Sen hade vi lunch i typ en timma men när jag skulle gå till min spanska visade det sig att vi inte hade någon spanska och hade därmed en timma till fri (VARFÖR GICK JAG INTE HEM?!) Dagen avslutades med gymnasieinfo av våran vimsiga SYO-tant. Lärde mig ingenting. Vi gör inget i skolan!!

Kommentarer
Postat av: Odinana

Merci for all the wonderful writings

2009-12-09 @ 12:43:19
URL: http://odinana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0