Stickning, kärleksannons och gymnasiesökning

Nu har jag stickat 60/90 varv, varav 30 mönsterstickning. Jag känner mig riktigt duktig om man tänker på att jag aldrig gjort det förut, alldeles självlärd är jag ju också :P. Syslöjdsfröken trodde att det skulle vara ett för stort arbete för mig så stickar lite för att bevisa motsatsen också :P. SEN NÄR ÄR MIN BLOGG EN STICKBLOGG? Hmm, borde sluta upp med det.

Kan skriva lite om min kompis Erik istället :P. Erik har precis gjort slut med sin fjortis så nu är det bara att ta för sig tjejer. Haha, brunhårig, typ 1.87, vägrar att bli bög (Till min stora besvikelse, I WANT A BÖGKOMPIS), lite snobb tyvärr men det går nog att få bort om man jobbar med det :P. Och framför allt så är han supersöt och supersnäll. Låter det inte lockande :P? Kire11 på playahead. Ojojoj, vad glad han kommer bli när han läser det här, värsta annonsen jue :P.

Aja nu ska jag sluta larva mig och förmedla att jag har sökt gymnasie idag *stolt*. Får de hur det går. Men nu har jag NADA mer att skriva om så jag kilar puss.


Kommentarer
Postat av: Asbjornlotte

Beautiful site!

2008-12-05 @ 11:35:44
URL: http://asbjornlotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0