Skridskor, milkshake, steg och nya tillgångar

Tjenare. Förmiddagen tillbringades stickandes och vid 2 så kom Matildas kompis Cecilia över och eftersom mina kompisar är för SLÖA (Eller så  gillar de mig helt enkelt inte;])för att åka skridskor med mig så åkte jag skridskor med Cecilia och lillasyster istället. Vi gled omkring en stund (haha gled, fyndigt va?) men Cecilia ville hem så vi gick efter kanske 45 minuter. Men det kändes härligt ändå, TRor jag ska göra det oftare, måste hitta någon som delar intresset bara.

Vi gick hem och gjorde choklad-milkshake. Gott, men dock så onyttigt. Ska försöka käka nyttigt nu till sommaren, är trött på att se ut såhär. Så nu blir de promenader och sen när isen är botrta även jogging. Har använt stegräknare ett par dagar nu, vlket jag ska fortsätta med. Vill ta ungefär 9 000 seg om dagen har jag satt målet. Nu i helgen har det art ca 4000/dag så det är en bit kvar.

Måste även skryta med att jag "värvat" två nya personer till bloggvärlden, Piipen, min kusin har startat en blogg och jag ser fram emot många inlägg om livet i Täby. Sen har jag även värvat en annan kompis men han vill förbli anonym. Nu måste jag verkligen duscha ciao.


Kommentarer
Postat av: piipen

Tihii ;)

Måste fråga, varför träna så hårt? du som e så smal :)

2007-02-19 @ 07:42:12
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Elsa

HAha, man kan ju inte se ut såhär inför bikinisäsongen jue.

2007-02-19 @ 15:45:28
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0