Muffins, förskylning och musikframträdande

Haha, jag, Izabelle och Philip håller på att planera vad vi ska baka på onsdag. Det ska bli Brownies och någon slags muffins. Det enda vi vet om muffinsen än så länge är att de måste se söta ut! Vi har höga krav vi. Så här har vi tänkt oss att våra muffins ska se ut; Wish us good luck!

muffins

Men just nu sitter jag mest och huttrar för mig själv. Har lyckats dra på mig en förskylning. Men eftersom jag är dålig på att vara sjuk så gick jag till skolan iaf. Okey, man kanske inte kan vara dålig på att vara sjuk men jag känner att jag missar så mkt av dagen om jag inte är där. Vilket resulterar i en grinig Elsa under dagen men det kan man leva med.

Vi har haft massa musik idag eftersom i veckan kommer vi nior (förutom 9D, eftersom de är mobbade ;P) ha ett musikframträdande. Hmm, bara ett par dagar kvar men ingen kan låtarna, vilket resulterar i hårdträning den här veckan. Bara idag har vi haft 2 repetitioner. Hmm, huvudvärk+musik+sång=grinig Elsa.

Men man ska väl inte gnälla antar jag då anledningen till att jag är dålig på att vara sjuk är för att jag är friska konstant. Hmm, senast jag var RIKTIGT sjuk var nog i typ sexan kanske? Är nog pga all den frukt som jag bäljar i mig. Nu ska jag lägga mig och göra lite engelska (läs: titta på tv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0