Längdskidor, shopping och sexårskalas

Som sagt så är jag impopukär och fick därför åka långfärdsskidor själv. Åke fem varv runt Judarn-ängen, åkte nog i ungefär 1h och 20 min. Kände mig riktigt duktig när jag sedan knallade hemåt. Käkade lunch och duschade. Sen bar det av till Solna-centrum. Fann mig en mandarinfärgad klänning på Gina Tricot. Ja jag vet att hela Sveriges befolkning kommer använda denna klänning men den är ju så söt!

Kollade även på solglasögonen som jag hade kollat lite på på nätet. Det var alldeles för små för min smak. Och de kunda gärna få ha varit mörkare.. KRÄSEN:P Men köpte ett par trosor också. Har kollat på dem några gånger och var de på rea :-)

Gina Tricot


Sen åkte vi till Täby för att fira mikronomen som fyllde 6 år i onsdags. Tårtbakning, käka och spela spel. Notera att allt ska göras med så mkt oljud som möjligt! Så nu är jag helt slutkörd. Återkommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0