Kungsberget och leende GUSTAAAF

Haha idag har vi vart på Kungsberget med skolan och åkt skidor. Därför började min dagg redan 0.37 då min väckarklocka ringde. Uurk, så jag gick upp och sminkade mig och gick sedan ner för  käka yoghurt med flingor. Gottigottinamnam.  Vid 06.20 åkte bussarna. Jag, Jossan, Jerry och Ellinor fick jättebra platser på samma ställe som jag suttit på vägen hem ifrån Polen (Samma buss tom!!) Längst fram högst upp.

När vi kom fram gick jag för att få ut mina skidor som jag förbeställt. De slussade mig, Emelie och en stackars sexa imellan de olika diskarna. Till slut sa en att vi fick gå och ställa oss i kö igen. Dvs efter typ 100 pers. ICKE att Elsa the bitch ger sig, så jag klampade fram och fick tag på mina skidor ändå:P.

Jag åkte med Jossan, Elli, Jerry, FejkPatrik, Patrik d.l.,  GUSTAAF och Malik. Vi hade roligt trots att jag var MÄRKBART sämre än dem. I mitt femtonåriga liv har jag åkt fem dagar i skidskola och en dag på kungsberget tidigare så I'm not supposed to be good. Men jag tog mig ner rätt hyffsat för att vara jag. Druttade en gång på första åket (pinsamt nog var det i stort sett plant...) Men sen stod jag upp resten av åken :D.

Jerry och Elsa i lift
Jerry och jag i liften


Lunch och fika i den lilla kafeterian var mysigt och senare under dagen joinade Erik, Alex och John oss också. Som sagt jag hade skoj. Däremot var det en tjej som körde in i mig, eller i min arm rättare sagt. Helt plötsligt störtade hon in i min stav och arm sedan flög hon i ett litet snömoln ned för backen och stavar samt skidor flög åt alla håll. Lilla GUSTAAFF hjälpte henne men jag mest stirrade. Men frågade hur det gick iaf.

Nu ska ni även få höra om mina oanade krafter; Jag kan få lilla GUUSTAAFF att le bara genom att säga hans namn, vilket inte är så svårt iofs eftersom Gustaf tillochmed sover leendes (upptäcktes på vägen ham från Polen). Men ändå. Har missbrukat min "makt" lite idag men men..:P

GUSTAF
Lilla Gustaaff

Dagens låt som betyer något är Simple plan - Welcome to my life (JA, jättegammal men ack så bra)

Kommentarer
Postat av: Izabelle

aaaw, tack för den jättefina alla hjärtansdag hälsningen! Jag skrev inte en så lång och fin, men jag ÄLSKAR DIG BÄSTIS!

2007-02-14 @ 12:11:57
Postat av: Elsa

Haha, synd att du vart borta idag, me miss you. Kommer du imorgon?

2007-02-14 @ 17:24:59
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Izabelle

Jag saknade dig med! har haft för tråkigt idag. Jag tror jag kommer imorgon :)

2007-02-14 @ 18:45:07
Postat av: Elsa

Haha vad bra :):). Btw så hoppas jag att dina...hmm..funderingar(?) har försvunnit tills dess!!!!!!

2007-02-14 @ 21:16:00
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Felixmelissa

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-04-19 @ 15:25:04
URL: http://felixmelissa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0