Engelska, baslåda och negerbollar.

Ännu en ganska meningslös dag har passerat. Först var det engelska som flöt förbi fort (har fått en knäpp och GILLAR numera engelskan) och sen var det SO. I början av SO:n ringde Izabelle och erkände att hon hade överskattat sina fysiska krafter då hon försökt bära både sina och mina skridskor till skolan så jag gick ner och hjälpte henne. Tekniken klistrade vi en massa som vanligt, jag och Ellinor är riktigt effektiva men hinner ändå med annat skoj också. Som att klå Adam i armbrytning t.ex. JAG VANN :D.

Till lunch lagade jag (och Izabelle som mikrade potatisen) omelett med spenat och potatis i. Den var helt okey. Izabelle protesterade mycket då jag hade i spenaten men idag var vi nyttiga så det gick ner. Vi gick ner till matten som var rätt rörig men rolig :P. Jag och Izabelle satt inne med killarna i grupprummet, vilket gjorde lektionen VÄLDIGT rolig. Vår vikare Åke är lite udda. Varannan minut kom han in och störde oss. "hur långt har ni kommit?", "Vad gör ni?" osv. De hämnades genom att sätta på hög musik (Elsa got the bass-music) så han höll på att bli fullständigt galen. Fast jag räknade rätt bra faktist. Räknade hela diagnosen, muy bien.

Till sist var det gympa, vi skulle åka skridskor så vi tog tunnelbanan till Blackeberg. Jag gillar att åka skridskor. Så jag åkte nog längst av alla tror jag:P. Max och kompaniet slog oss med pinnar (JAG ÄLSKAR MIN OTROLIGT MOGNA KLASS!!). Izabelle frös om fötterna och Nathalie blev helt blå i ansiktet.. Bilder kommer!!

Men nu ska jag gå och äta NEGERBOLLAR med Lillasyster och Cecilia. Bye bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0