Dissekering och missat språk.

Happ nu kommer ännu ett inlägg om vad jag gjort idag, pretty boring, huh? Vi hade teknik först, som vanligt: Klister överallt och extremt raka fönster (vi överträffar oss själva gång på gång). Hade SO, och sen kom det jag fruktade mest: Biologin. För gissa vad vi skulle göra? Jo vi skulle dissekera. Noway that I'm gonna dissekera koöga. Det kan dom glömma, men jag hade tur. Läraren var p ågott humör och lät mig sitta utanför klassrummet hela lektionen.

Love gick in i klassrummet och kom ut en stund senare med skvallret att Max tänker kasta ett koöga på mig "Tack" svarar jag och förflyttar mig längre bort med lite högre tankar om Love. Precis som ryktet går kommer Max utspringandes med något i handen och skriker efter mig. Jag sätter fart ner för trappan. Fan, Max är mycket snabbare än vad jag är. Jag slår mig förbi alla åttor som ser förvånat på mig när jag knuffas och lyckas få en armbåde i ansiktet också.

Kutar ut till barackerna, mitt huvud tänker bara "toaletter=lås=ingen Max =no koöga". Men som sagt är han snabb, riktigt snabb. Han är ikapp mig när jag kommit upp till andra våningen, då flinar han och säger "Men Elsa det är bara en bit blött papper, jag skulle bara lura dig". Haha, jag står och ser förmodligen alldeles chockad ut, Max går fram och ger mig en kram och vi knallar tillbaka mot biologisalen. Han konstaterar även "Fan Elsa, jag har aldrig sett dig springa så fort någonsin" Konstigt Max, konstigt..

Dagen flyter på. Inget speciellt, hoppar språket för att få info om Sam och Naturprogrammen. Snart ska jag träffa Izabelle för shopping, se u bitches!


Kommentarer
Postat av: Nadia

haha, hade nån gjort så mot mig hade jag också sprungit för livet ;)

2007-02-01 @ 15:56:00
URL: http://virdholt.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha aa, som tur var så var det ju inget koöga, men ändå :P
Haha var alldeles skakig;)

2007-02-01 @ 20:33:19
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Viktoranneli

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-04-21 @ 09:20:02
URL: http://viktoranneli.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0