Åh vad jag älskar mitt liv...

Hmm, vet inte om jag vill skriva någon om idag. Senast jag skrev misstolkades det. Och nu orkar jag inte med mer skit.. Idag ha varit "min dag", verkligen!!

Engelskan var det film, den var helt okey. So gick väl sådär. Har hamnat med slöa Henrik som inte gör någonting :P;);). Tekniken var helt okey, bara det att Ellinor inte var där. så jag jobbade själv på våran hus. Lunchen var...hmmm......intressant.

Först när vi satt och åt i matsalen fick Henrik damp och kastade mjölk på Gustaf och i hans mat. Jag, Gustaf, Adam och Philip gick upp och satt oss i mellanrummet. JAg låg och vilade lite på migg borde och de typ...ja...satt och lutade sig mot mig=mosad blondin. Helt plötsligt fick de för sig att måla ett kors i pannan på mig. Trodde att jag var starkare än dem..tyvärr Elsa. Blondie against 4 pojkar funkar inte. Så jag fick ett kors i pannan och en kuk på kinden.

När jag skulle tvätta av de stängde de in mig på toaletten. Max, Love och Antonio var inte sena på att hjälpa till. Så när de andra gick satt jag fortfarande inlåst på en toalett utan lyse då de dragit av stömmen. Där satt jag i kanske 10 min och sen tog jag mig ut. Tog en stund och sen bestämde Love att han skulle måla mer på mig. Jag gömde mig bakom Malik och han backade in mig i en fucking krok. Huvudvärk..

När jag gick ut ur mellanrummet blev jag attackerad av Patrik d.l. som brottade ner mig och helt plötsligt var jag underst i deras böghög. Vid det här laget var jag lite lagom sliten så satte mig i ett hörn. Jo men självklart kastar de snö på mig, min pärm och ner i hela min handväska. Åååh vad jag älskar er!

Jossan kom och tyckte jag såg ledsen ut och det brast så jag grinade (och garvade samtidigt) lite och sen var det matte. Gympa var det och innan lyckades jag få ännu mera snö på mig.. Tjoho, snö i byxorna, tröja, jackan och hela gympapåsen. WOHO.

Gympalektionen var skoj, Philip hade lektion och vi fick köra kickboxning. Har bestämr mig för att jag vill börja på det nu..

Kommentarer
Postat av: Jodu...

Hmm... du går tamejfan på fel skola.
Fast stockholmare är väl som de är...
(notera: inte stockholmskor..*host*)

2007-02-25 @ 11:53:17
Postat av: Elsa

Haha, joo. Fast älskar min klass ändå :P, eller aa delar av den..
Haha vad är det för fel på sthlmare då?

2007-02-25 @ 20:14:28
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Jodu...

Stockhomare, ja du vet... Stöddiga sörlänningar som knappt vet vad en snöskoter är. ;)

2007-02-27 @ 19:55:00
Postat av: Elsa

Haha, näe jag gillar att o här i Sthlm. Haha, jag har faktist aldrig åkt snöskoter. Snö är ingenting för mig...

2007-02-28 @ 10:48:39
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0