Tröja :)

Än så länge har jag typ inte gjort någonting idag, skönt : )
Fast jag har planterat om kanske hälften av mina växter, så det tog ett par timmar.
Tror jag har ca 20 växter på min balkong,
 och nu börjar det bli dags att flytta in allihop till min fönsterbräda...
De kommer aldrig få plats : / och då har jag ändå råkat ta död på ca 5 växter nu i sommar : /.
Nästa gång vi åker ut så länge med båten ska jag be farmor ta hand om mina växter..
Mitt käre äppelträd ser jättedeppigt ut : (

Nog om växter, skrev egentligen för att visa en tröja som jag hittade på Gina tricot.



Tröja :)



Imorgon så blir det Gröna Lund med kusinerna om det inte blir dåligt väder, *hoppas hoppas på bra väder*

Kommentarer
Postat av: Josh Holloway

Great idea make it site. Thank you.

2010-09-09 @ 13:33:29
URL: http://josh-holloway.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0