Torsdag - Spanska-prov

Idag har jag faktist ingenting kul att förmedla alls..
Har vart i skolan som vanligt, hade spanska prov också.

Ännu en sak jag stör mig på är att när folk inte kan något så är det helt okey att fråga mig. "Elsa gör man så", "Elsa vad heter det?"
Det är väl helt okey annars, men innan ett prov är det bara ett rent helvete. Om jag får höra allas frågor och funderingar minuterna innan ett prov blir mitt huvud förvirrat. Jag blir rädd att jag inte kan det jag har lärt mig och allmänt osäker på mina kunskaper.
I värsta fall börjar jag gråta men det var mest förut. Nu har jag lärt mig att säga ifrån, säga att jag inte vill förklara. Helt enkelt ignorera dumma och korkade frågor.
Jag vet det låter jättesjälviskt men det är ju faktist inte mitt fel att de andra inte har pluggat.
Det är som att en del förväntar sig att jag ska sitta och plugga i ett år innan och sedan på två minuter förklara ALLT för dem.
Sry men så funkar inte världen biatches.
Men som pappa sa så att på gymnasiet så kommer jag förmodligen hamna i en skola där det finns massa "cleverheads" som är mkt smartare än mig. vilket betyder att alla inte kommer att fråga mig, SKÖNT  XD

Spanskaprovet gick iaf bra och tror jag får VG om jag har tur :)
Helst vill man ju ha MVG, men om man inte får det blir det bara en sån besvikelse så jag tror alltid på VG.
Tror nog allvarligt att jag aldrig har fått "bara" G på ett prov någon gång ^o)

Kommentarer
Postat av: Maxi

Fablesse premiär den 14 oktober. 2 dansgolv, 1 bar. Utlottning av märkeskläder och kameramobiler. Kändisar och happenings. På Allhuset vid Stockholms Universitet (T-bana Universitetet). Alla gäster får presenter

Sponsrat av MTV, Mouli, Magic, The Voice, Billebro och Taxi Kurir
www.fablesse.se

2006-10-05 @ 19:01:47
URL: http://www.fablesse.se
Postat av: FOSSA

Det va interesant att få läsa lite om dig och ditt liv eftersom jag inte träffat dig på länge,,,och jag VEEEET!!! att du är duktig och försöker lyckas i ditt liv,,och om du frågar MIG så har du lyckat VÄLDIGT bra hittils...du Är en underbar människa och även om jag ALLDRIG får träffa dig mer så är jag VÄLLDIGT glad för att jag fått lära känna dig.kram gumman så hörs vi(hoppas jag)

2006-10-05 @ 19:39:01
Postat av: Bragejohanne

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-01-29 @ 14:33:50
URL: http://bragejohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0