Stress:-/

Har gjort typ 3 st "stresstest" nu alla säger att jag är för stressad.

"Röd flagg! Se över din situation!

(27-36 poäng): Lyssna till kroppens och själens varningssignaler. Det finns massor du kan göra för att sänka din stress, låt dig inspireras av stresshanteringstipsen på hemidan du kommer till via länken nedan. Bestäm dig för att börja med något av tipsen redan imorgon. Kom ihåg att gör du som du alltid har gjort så får du bara de resultaten du alltid har fått. För en förändring på lång sikt räcker det med en liten kursändring idag.

Tänk på att ett stressigt liv ofta leder till dåliga vanor. Ta ansvar för dig själv och ett bra mående - du är värd det!

Testet är gjort av vår Ego-expert Eva Johansson, licensierad mental tränare, Avslappningslärare och NLP Tränare. Det finns massor du kan göra för att sänka din stress, låt dig inspireras av tipsen på www.utbildning-co.se."

 
BÖrjade fundera om det när tilloomed pappa sa att jag måste stressa ner.
Fast omgivningen gör det inte direkt lugnare. Lillasyster glömmer skriva sina arbeten och måste då göra det på min datatid som jag ska skriva biologi på. Vilket betyder mer jobb för mig i veckan. Aja har inte tid med det här, biologi here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0