My day so far

Tjoho, gissa vem som har köpt cashemere-tröjan från HM?
Jo ELSA. I grått. Skulle helst köpt en storlek störr men det fanns inte i grått så jag slog till ändå. Men den sitter bra iaf.
Mamma ska få göra ett utlåtande också, har öppet köp på den till 8 jan.

Så efter skolan åkte jag alltså till Vällingby, tillbaka till Islandstorget, gick till runstensplan och tog bussen till Solna centrum.
JAg gillar att åka 113 bussen :-). Man kan liksom inte åka för långt, eller jop det kan man men det e bara åka tillbaka, tar liksom ingen tid..
I Solna köpte jag julklapp till mamma och en julstjärna ifrån Mique.
Fast därimellan sprang jag runt som en tok lite här och vart, Gina Tricot har tag 3 trosor betala 129. Yes please.
Som sagt ska jag med mamma och handla på lördag, I'm gonna buy some I think.
Imorgon på lunchen ska jag och Izabelle in och kolla på Gift-of-the-day-klänningen på HM. Efteråt kanske vi ska in till Solna C igen.
Jaa that's probably it...

Kommentarer
Postat av: Armannicole

NICE SITE WELL DONE

2008-10-03 @ 11:18:33
URL: http://armannicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0