Min dag såg ut ungefär såhär

Våra lussebullar blev jättefina. Och har numera på mig trosorna, tjoho I love them.
Idag har vart en litet annorlunda dag. Skönt med långlunch. Men innan hade vi två prov, sen teknik.
Efter lunchen skulle vi ju bada men jag skulle inte vara med men då jag ändå skulle in till stan kunde man ju ändå bara komma förbi och va där.
Izabelle hade hört att ingen skulle komma förutom Patrickarna men vi skulle dit ändå. Men när vi kommer dit visar det sig att så ärlig klass som vi har så har alla ljugit för varandra så det var massa folk där. Vår klass är så jäkla töntig; hålla på att lura till folk skolk tycker jag är rätt barnsligt.
Menmen det är så vår klass är och det är det vi älskar dem för.
Jag och Izabelle åkte in till Fridhemsplan och hittade flera roliga butiker så vi beslutade oss för att vi måste åka dit någon annan dag igen.
Köpte iaf mina trosor och sen gick vi runt på accessora LÄÄÄÄNGE :D
Sen McDonald's och sedan hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0