Måndag

Har precis kommit hem ifrån skolan, eller kom hem för ett tag sen. Har sutttit och startat om min data i all evighet. Internet har lagt av på den så nu sitter jag på båtdatan istället. Funkar lika bra iofs.
Första lektionen var gympa. JAg och 7 killar då alla andra flickor var på kör. Vi spelade volleyboll. Helt okey om man bortser ifrån en kille i min klass som jag stör mig något otroligt på.
Han är elak mot alla och han har ungefär 2-3 personer som han terroriserar under en lektion.
Det otroliga är att hur skitigt han än beter sig så "kommer alla tillbaka till honom"
Han gör narr av dem en dag och de svär att de hatar honom. Men nästa dag så avgudar de honom.
Det som är ännu mer konstigt är att han är inte rolig, han är typ überful och har man någonsin sett någon mer allmänt störig och korkad person? Näe.
Jag och Izabelle har kommit överens, vi hatar honom på heltid.

Aja nog om honom, pallar inte ens tänka på honom mer, Men n u ska jag nog upp och kolla om mitt internet fungerar. If not, I will be back...

Kommentarer
Postat av: Renegunhild

Interesting. No more comment :)

2008-10-17 @ 09:55:45
URL: http://renegunhild.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0