I want really badly + Min klänning

alala


Ååå jag vill ha dem allihop. Ska be mamma om cashmeretröjan. Och jeans för hundra spänn, nån som bangar? Näe skulle väl inte tro det.
Klänningen är såå söt, väldans charmig. Ska vänta och se vad priset ligger på. Sen kanske man slår till på fredag:-).
De små söta bebisklänningarna kommer på måndag. Okey jag har ingen unga, men jag skulle gärna köpa en klänning ändå. De är ju helt adorable. Funderar allvarligt på att köpa en och lägga undan tills jag får barn...

Min klänning som jag syr på är lits stor, ska förmodligen sprätta upp i ryggen och sy dit någon slags knytning istället. Men då måste jag hitta korsetthällor att sy dit.. Det lär bli en tur till Vällingby idag..

Kommentarer
Postat av: Elsa

Den där blommiga tog sluuuuut på mitt H&M när jag skulle prova den!!!! Buuuuuuuuuuuuuuuuuuhhuuuu...

2006-12-10 @ 10:15:02
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Men det är ju "gift of the day" på fredag. Prova att gå dit då. Då kostar den bara 200 spänn, I'm gonna buy it, I think:P

2006-12-10 @ 11:38:18
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0