Glöggmingel

Japp nu var jag hemma igen. HAr vart på glöggmingel hos några vänner. Det var pyssel och lite småplock. Väldans gott med lussebullar och peppakakor.
Dottern Martina var på språng och for runt med de övriga barnen i huset. Jag var nog äldst bland oss barn. Men det va mysigt ändå, vi pysslade och jag lärde dem göra flätade hjärtan och smällkarameller.
Nödvändiga saker you know..
JAg gjorde mig två smällkarameller samt ett hjärta åt Martina :D
Åå vill nästan vara hemma på julen, så förbannat mysigt..

Kommentarer
Postat av: Amundleila

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-21 @ 09:32:12
URL: http://amundleila.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0