Bättre sent än aldrig?

1. Hur skulle du beskriva din inredningsstil?(lägg gärna upp en bild från ditt hem)
Haha mitt rum är ganska rörigt, älskar småpryttlar och färgen rosa. Men när jag flyttar hemifrån ska mitt hus gå i vitt och svart med små rosa kontrastfärger.

rum1
Min nedre säng som fungerar lite som soffa.

rum
Min lilla hylla ovanför skrivbordet. Här har jag småskrot som inte får plats nån annanstans. T.ex. små söta latteglas från IKEA, prinsesskrona, parfym, högtalare, hårnålar, glitterspray m.m.

rum2
Min käre smyckeshållare och stereo. Ovanpå stereon massa små burkar med olika innehåll,  t.ex. topz i en, hemmagjorda smycken i en, oäkta smycken, ringar, spritservetter, värmeljus m.m.

2. Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
Olika, ibland inget och ibland mycket. Beror på om man åker till IKEA eller inte..
 
3. Ditt bästa inredningstips?
Inte så mycket saker och ha en neutral färg.

4. Din största inredningstabbe?
Syns inte det? Alla småpryttlar. Men även när jag målade en moppebyrå lila. Uäääk.

5. Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
Jag skulle vilja ha en ny säng, en vanlig, inte en våningssäng. Men annars så vill jag måla om mina möblar till vita..
Eller kanske en inredningsstylist?



http://tjejsnack.missbeccis.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0