Japp, det var jag då

Nu har man skaffat sig en alldeles egen blogg. Egentligen så e den nog bara tillfällig.
Ska få en "egen" adress av pappa sen, men då måste man bli lite bättre på htmlguck först.
Ska även skriva mig en blogg på engelska i framtiden så vännerna i Usa kan läsa om mig och mitt virriga liv.
Aja, idag har jag åtminstone inte gjort ett skit. Rätt skönt iofs eftersom jag inte har haft en enda slödag nu i sommar. Jag har aft saker att göra hela tiden så idag har jag tagit mig tid att gå igenom lite gymnasielänkar och så har jag städat mitt badrumsskåp :)

Kommentarer
Postat av: Lukaskjersti

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-04-13 @ 11:46:03
URL: http://lukaskjersti.3steps.com
Postat av: Anonym

Jaså du! Välj inte kungsholmen, fullt me babbar.

2010-10-20 @ 22:00:49
Postat av: Elsa

Jaså du! Jag valde kungsholmen och älskade min klass.

2010-10-21 @ 10:53:07
Postat av: Anonym

Folkförrädare. Tvi på din sort.

2010-10-30 @ 01:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0