Sminkpenselupphängningsanordningen



Måste bara visa min superduper sminkpenseltorkupphängning ;D. Ni vet när man har tvättat penslarna så ska de inte torkas stående då limmet förstörs, man kan inte lägga dem för då blir de oftast snea, man kan inte torka dem med handduk osvosv. Det bästa jag har hört innan var att på nåt sätt ställa dem halvliggandes mot ett papper. Knöligt.

Köpte dessa smarta sugpropps-klämmor på Lagerhaus för ett tag sen och nu sitter de troget på insidan av min sminkskåpsdörr. Så när jag tvättat dem hänger jag upp dem och stänger skåpet så det slipper se stökigt ut. Klämmorna i sig har små krokodiltänder så inga penslar åker i golvet. Tvättar ju igenom alla penslar typ 1 gång i veckan så dessa är guld värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0