Mirakelnaglar

WOW, jag ska lätt ta kort på mina naglar någon dag framöver, har använt mig av "Miracle Nails" sen den 27 Dec och min naglar har aldrig vart längre. Riktigt starka har de blivit och skivar sig inte alls lika mycket! Sen kan det ju ha hjälpt md att jag spenderade 2 veckor i Spanien ist för det här pissvädret som bara torkar ut. Glöm för guds skull inte handkrämen innan du drar på dig vantarna.

En gick av idag, men den fick bara ett hack i sig, vanligtvis så får jag ett hack o därefter ger hela naglen upp och viker sig. Men icke, bara ett litet hack som jag snabbt filade bort. Jag älskar iaf mina naglar just nu och ska fortsätta använda Miracle Nails, om den har gjort det här på mindre än en månad, vad kan den göra i längden? Det enda man gör är att pensla på och varannan dag ta bort allt lack. När man sedan är nöjd md naglarna räcker det att ha det som baslack. GREJT!



Kostar runt 100 kr o finns bla på Kicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0