Utmaning från LipglossBitch

LipglossBitch har en utmaning om att man ska berätta om en beautyprodukt som ska representera en själv, ens liv eller eller ens beautyrutiner JUST NU. Låter riktigt roligt så tänkte att man kanske skulle haka på ;)

Den produkt som är mest mig är nog min  Earth Spirit-skugga från Max Factor i färgen 110 Onyx. En mörkgrå, nästintill svart (i min benämning "asfaltsgrå") matt skugga. Inget skimmer eller glitter i denna inte, drf fungerar den jättefint att mixa med skimrande skuggor för ett roligare resultat.



Anledningen måste vara att det har blivit en hel del partymake på senaste tiden och då är jag ju inte sen med att köra sotat. Så har använt denna som sotningsmaterial, oftast med silver till. Snyggtsnyggtsnyggt har det blivit iaf!


Här kommer en bild på en av sminkningarna, inte så dramatisk menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0